QR kód (quick response kód, kód pre rýchlu odpoveď) je dvojrozmerný čiarový kód, ktorý funguje ako prostriedok na automatizovaný zber dát. Dokáže zakódovať veľké množstvo informácií (text, vizitku, fotografiu, internetový odkaz), ktoré je možné pomocou QR čítačky veľmi rýchlo zobraziť.
Čítačku kódov možno bezplatne naištalovať do mobilného telefónu a po vyfotení kódu sa zašifrovaný odkaz automaticky zobrazí. Veľmi často sa QR kódy používajú v marketingu a možno vďaka nim používateľa ľahko presmerovať na webové stránky, e-mail alebo iné kontaktné informácie.
Automatizácia marketingu je ako mať robotického kamaráta, ktorý vám pomôže ľahšie a rýchlejšie vykonávať vaše marketingové úlohy. Je to spôsob, ako používať technológiu na automatické spracovanie marketingových vecí, ako je odosielanie e -mailov, uverejňovanie príspevkov...
Čítať ďalej
Ransomware je záškodný malware program, ktorý zablokuje súkromné dáta užívateľov a žiada výkupné. Výmenou za požadovanú sumu by mal užívateľ dostať kľúč, ktorý zablokovaná dáta...
Čítať ďalej
NLP (Spracovanie prirodzeného jazyka) je odvetvie umelej inteligencie, ktorá sa zaoberá interakciou medzi počítačmi a ľudským jazykom. Umožňuje počítačom porozumieť, interpretovať a generovať ľudský jazyk a vykonávať úlohy, ako je preklad jazyka, analýza sentimentu a rozpoznávanie...
Čítať ďalej